Shop Mobile More Submit  Join Login
Titans team! by Jeannette11 Titans team! by Jeannette11
haha well that is what i think about it.
I don't like Eren so much (i usually don't like main characters, sorry xDDD). He's so obssesed with the damn titans (well, is normal but...HE'S SO CRAZY!), and at the end, he's useless. Well he is useless yet xDD (sorry i only watch the anime~).
Mikasa is a good soldier, is super badass, but sometimes is like..WTF, FORGET FOR A MOMENT THE STUPID EREN PLEASE! sometimes i feel a bit embarrased by her... her badassery dissapears with her Eren fangirlism xDD.
And Jean, for me the best character, hahahaha he tries to seduce Mikasa, thing that is impossible xDD, and he's so funny, i want to huge him! forget Mikasa! hahahaha. Seriusly, i die of laugh with Jean xD.

And that's all, this is a super dirty and stupid scrap but i did it just for fun xDD.
Add a Comment:
 
:icontreesaposc:
TreesapOSC Featured By Owner Aug 24, 2014  Hobbyist General Artist
omg I love Eren's face xD
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Aug 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
ahaha thank youu
Reply
:icontheshinybee4:
TheShinyBee4 Featured By Owner Dec 7, 2013
:D haha, guess ou're right about eren...
btw, you should really read the manga btw, originally i wanted to wait for season 2 of the anime but i couldn't wait >ω< and there's some INCREDIBLY interesting s**t goin on.. trust me, totally worth it :D

www.mangahere.com/manga/shinge…  -> snk manga (start at chapter 34:warriors dance / page 5, i'ts where the anime left off)

www.mangahere.com/manga/shinge… -> spin-off story (also, by the same author) featuring levi/rivaille and his life as a thug in the underground city

don't know if you care about him as much, but it's preety nice :) and i'm not forcin you to read 'em, but you'd like them for sure :D
Reply
:icondellydevil:
DellyDevil Featured By Owner Oct 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
How heroes:

Eren = A male who apparently has female ovaries because he's constantly have a bloody period over titans.

Mikasa = Soon to be yandere  
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Oct 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahaha i'm totally agree with you xD
Reply
:icondellydevil:
DellyDevil Featured By Owner Oct 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
our heroes* >:I

Derp.
Reply
:iconroyal-enchantress:
Royal-Enchantress Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
I couldn't agree more with this. :heart:
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
yohoooo!!! hahaha there are some people that think like me yeses!! <33
Reply
:icondoommarine58:
DoomMarine58 Featured By Owner Aug 30, 2013
Eren's useless? He basically saved Mikasa's ass when she started feeling emo and is the only reason the rest of the crew survived the battle of Trost. So yeah, go get your eyes fixed.
Reply
:iconroyal-enchantress:
Royal-Enchantress Featured By Owner Sep 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
Do you like go on every picture pointing out  Eren's flaws and bitch and cry?
Reply
:icondoommarine58:
DoomMarine58 Featured By Owner Sep 9, 2013
Have we met?
Reply
:iconroyal-enchantress:
Royal-Enchantress Featured By Owner Sep 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
I wouldn't say met, but I've seen you bitching on other parodies :icondellydevil:'s for example.
Reply
:icondoommarine58:
DoomMarine58 Featured By Owner Sep 11, 2013
Oh I see.
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Aug 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Well in my opinion that is Titan Eren, if any other soldier would be a titan they will save the rest like Eren i think... But like a normal soldier, Eren is useless for me. If he wasn't a titan he died saving Armin and that's all, he's too much power up in the titan form but is not a good soldier. 
And i think that i didn't say nothing THAT BAD and you weren't very polite, i respect your opinion so respect mine. And for me, my eyes are good, thanks.
Reply
:icondoommarine58:
DoomMarine58 Featured By Owner Aug 30, 2013
Not true Seen was the best at hand to hand combat and it has been said that he is the only person capable of being a titan. Even without his titan powers he's still a capable fighter with his swords and 3dmg. Hell Mikasa is only strong as she is because Wrens dad gave her super steroids when she was a kid.
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Aug 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
i didn't read the manga xDD but Mikasa looks with steroids yes hahaha. Well in my opinion there are people better than Eren withoit his titan form. I like soo much Jean because even if he's not the best fighting he's very clever and is good with the 3dmg. But i think there are other characters better soldier than him and Eren xDD. OMG Eren's dad scares me so much.
Reply
:icondoommarine58:
DoomMarine58 Featured By Owner Sep 4, 2013
So according to you Eren is useless even though he has the most on screen kills in the show because other people would be better then him if they were Titans? That's dumb, just because someone is better at something does not mean your terrible it just means they're better at it. The simple fact of the matter is Eren is the ONLY Titan shifter the humans have on their side, there's no one else. Maybe everyone else would be better as Titans but they aren't and Eren is, therefore he still gets credit for everything he's done which is alot more than Jean has done.
Reply
:iconarikari12:
Arikari12 Featured By Owner Aug 3, 2013  Student Writer
OMG, I lost it at the expressions! :iconlaughingplz:
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahahaha thanks <33
Reply
:iconamiya8888:
Amiya8888 Featured By Owner Jul 25, 2013  Hobbyist Artist
EREN'S FACE XD
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahahaha he's so weird xD
Reply
:iconyohasakura504:
YohAsakura504 Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:iconjontronplz: ARIIIIN!
:iconerenplz: WHAT?!
:iconjontronplz: not you. the other Arin.
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahahahahaha
Reply
:iconyohasakura504:
YohAsakura504 Featured By Owner Jul 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
global3.memecdn.com/weak-pun-i...
and sometimes, my mind amazes me(in a bad way)
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahahahahaha
Reply
:iconyohasakura504:
YohAsakura504 Featured By Owner Aug 3, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:3
Reply
:icontolkienop:
TolkienOP Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah, if Mikasa would only stop fangirling over Eren! Can't she just forget him? Oh poor Jean, I'm pro Jean and hope that Eren will die at the end... for humanity's (and for Jean's and Misaka's happiness') sake xDD
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist Digital Artist
AHAHAHAHA yes! well i think that if Eren dies, Mikasa with die too, because she's sooo much in love (like a supah stalker). I think that the best thing for Jean is forget her xD and maybe try it with Sasha or i don't know (with me ) hahaha. I hope that He will be a general or something like that some day xD and Eren dies! xDDD,
Reply
:icontolkienop:
TolkienOP Featured By Owner Jul 15, 2013  Hobbyist General Artist
No, as we've seen in episode 7, Mikasa will give her all to survive even if Eren died! In order to remember him! So Eren shall die and Mikasa shall live happily ever after with Jean :mwahaha:
Reply
:iconvertigheist:
Vertigheist Featured By Owner Jul 10, 2013
I like Eren because even though he's dumb he's the only main protagonist in a shonen that looks and is psychopath. He killed two people when he was 9 and just shrugged it off afterwards. XD

But I like every character for different reasons.
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahaha you have the reason with the psychopath thing HAHAHA. Well i don't HATE him like i hate other chracters from other animes xDD; but for me he's a bit "meeh" xD i'm indiferent. That's because i'm so much "pro-Jean" for think correctly xDD.
Reply
:iconvertigheist:
Vertigheist Featured By Owner Jul 10, 2013
I actually like how Jean grew from an uncaring douche to an understanding person, especially after what happened to Marco.

Him, Connie, and Sasha together are like my fave trio of dorky characters. XD
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
yes you're right, he grew so much. Hahaha and Connie and Sasha are super funny too haha.
Reply
:iconvertigheist:
Vertigheist Featured By Owner Jul 11, 2013
Yeah, let's not forget the badass Levi or Ravioli which I like to call him. XD
Reply
:iconblazingsapphirecat:
BlazingSapphireCat Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist General Artist
Ahahaha their expressions! XD
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks =)
Reply
:iconblazingsapphirecat:
BlazingSapphireCat Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist General Artist
Your welcome.
Reply
:iconpyro-paws:
Pyro-Paws Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh god their faces! I agree though, Jean is best character. (Though it's probably because he's the author's favourite so he'll have the most character development.)
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahaha Jean power!!! xDD he needs love! xD. Eren sucks! mikasa with jean xDD (is impossible, yes). Thank you ^^
Reply
:iconhauntingsilver:
hauntingsilver Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist Artist
Okay, so not only am I dying at the brilliant expressions, but I'm sad and lonely because I'm apparently like the only person who doesn't watch Attack on Titan xD Great job, Jeann Cx
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
you should watch it! only 12 episodes yeeet! ahahaha. Thanks dear, you're super kind <33
Reply
:iconhauntingsilver:
hauntingsilver Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist Artist
asdaskhjkljsdaf I might, but I've been too lazy to watch things lately ((that makes absolutely no sense and I like it 8D)) Nah, you're welcome! :heart:
Reply
:iconcromarlimo:
cromarlimo Featured By Owner Jul 9, 2013
just EPIC!
the expressions! they're face killed me xD
i LOVE IT!
Reply
:iconjeannette11:
Jeannette11 Featured By Owner Jul 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
thanks limooo =)
Reply
:iconcromarlimo:
cromarlimo Featured By Owner Jul 9, 2013
nooo problem!!! :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1024 × 768




Details

Submitted on
July 9, 2013
Image Size
361 KB
Resolution
1024×768
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,548
Favourites
76 (who?)
Comments
45
Downloads
3
×